Obserwatorzy

2.11.12

Metamorfoza adula100

Przed: Ślicznie wycieniowane brwi *o* Co o makijażu nie mam zastrzeżeń, wszystko ładne, ale te usta już mi się "przejadły".


Po: Tak podobały mi się te brwi, że nawet ich nie zmazałam, a co!  Do pomalowania oczu użyłam bordowego cienia i czerwonego. Lekko podkreśliłam poliki.

Przed: Prosta jesienna stylizacja, podoba mi się w niej to, że jest i skromna i ładnie wygląda.  Fajne połączenie złota z brązem. Przez to że jest więcej odcieni brązowego stylizacja nie jest mdła.
 Po: Mimo iż masz  dużo ciuchów nie mogłam nic za bardzo wymyślić. Dopiero ta kurtka podsunęła mi pomysł. Nie wiem czy lubisz takie stylizacje czy nie, ale mi się podoba (skromny :D)


6 komentarzy:

Adula100 pisze...

No w końcu doczekałam się metamorfozy! :)
Dzięki za wszystkie miłe słowa i za poświęcenie czasu. Make-up udany, aczkolwiek gustuję może w mniej ostrych odcieniach ;D
Co do stylizacji jedynie buty mi tu nie przypasowały. Myślę, że skorzystam w przyszłości z podsuniętego pomysłu :)

BlackLilou pisze...

metamorfoza udana,
mam pytanie, dlaczego posty pojawiają się teraz tak rzadko?

Anonimowy pisze...

@ BlackLilou - przepraszam za to, ale ja mam duzo pracy w nastepnym tygodniu i czasami poprostu nie wyrabiam, wydaje mi sie ze dziewczyny tez nie moga za bardzo pisac z powodu nauki:)

karienne/Karina pisze...

Jeden z powodów wymieniła właśnie Smuack. Ale ja mam jeszcze jeden- mam wrażenie, że mało osób czyta posty, bo jest bardzo mało komentarzy (od 1 do 3).. kiedyś było po 14,15..
I to troszkę zniechęca.. :)

Niedźwieć pisze...

No koleżanki powyżej wymieniły jeden z najważniejszych powodów- nauka. Jestem na mat-fiz i totalnie nie wyrabiam w tej mojej II klasie.. Trzeba się w weekend nawet uczyć

RedHaylie pisze...

Ja czekam i czekam na tą metamorfozę chyba z pół roku...
redhaylie