Obserwatorzy

4.11.12

Metamorfoza bellajacob14

Przed

Cienie przy nosie powodują, że doll wygląda na 'niemiłą', poza tym sam nos jest za wysoko umiejscowiony. Nie podoba mi się też błyszczyk na ustach, wygląda strasznie tandetnie. Nie obrysowywałabym całych oczu i popracowała jeszcze nad ich makijażem. 

Po

Zmieniłam kolor włosów na pastelowy fioletowo-niebieski, oczy pomalowałam granatowym cieniem z dodatkiem białego. Delikatnie podkreśliłam policzki, a usta pomalowałam naturalnym, nieco ciemniejszym odcieniem pudrowego różu. 

Przed

Militarny styl, podoba mi się. Ciekawie wykorzystane szorty, wyglądają naturalnie, jakby nie były ze StarDesign. Nie podoba mi się ten krzyż, bo jest jakby w złym miejscu, wygląda nieestetycznie. 

Po

Nie mogłam zdjąć szortów, więc wkomponowałam je w moją stylizację. Dodałam pod nimi nieco ciemniejsze, z RIO. Użyłam kwiatowej koszulki z Limited Edition. Dobrałam beżowe botki, a jako skarpet użyłam sandałków z Young Hollywood bodajże.

1 komentarz:

Emo-niunia- pisze...

Podoba mi się makijaż Po, a stylizacja Po i Przed.