Obserwatorzy

30.11.12

Metamorfoza magista

Przed

Świetny makijaż oczu, jestem pod wrażeniem. Ciekawe przejścia między kolorami, dobra paleta barw. Masz bardzo ładną twarz, nie jestem tylko przekonana do koloru włosów, bo po prostu nie przepadam za nim. Dobrze podkreślone kości policzkowe. Fajnie, że zostawiłaś naturalne usta, dzięki temu większą uwagę przyciągają oczy. 

Po

Wybrałam zieleń na makijaż oczu. Pomalowałam najpierw turkusem od zewnętrznej strony, później miętą, a na końcu jasnobłękitnym musnęłam wewnętrzne kąciki oczu. Spodobał mi się kolor tej pomadki, więc bez zastanowienia pomalowałam nią usta. Kolor włosów dobrałam pod ogólną kolorystykę makijażu. 

Przed

Trochę za dużo się tu dzieje. Buty i chusta tworzą zgrany duet, ale nie pasują do reszty. Połączenie koszulki i spódnicy jest niezłe, ale niedopracowane, gdyż części rękawów wystają zza kurteczki, która jest tu zbędna, najchętniej zamieniłabym ją na jakąś czarną marynarkę bądź cardigian. 

Po

Wybrałam stylizację w kolorach złotym, białym i brzoskwiniowym. Chciałam, żeby jednocześnie było formalnie, ale nie tak do końca elegancko. Myślę, że torba i złote sandałki nadają tu trochę 'luzu', jednocześnie łącząc się z resztą stroju. 

5 komentarzy:

Emo-niunia- pisze...

Makijaż po jest boski, chociaż przed również wygląda dobrze. Stroje nie w moim stylu :)

Nasty Rose pisze...

makijaż po jest prześliczny :)

MissGirls150

Helena pisze...

strój po lepszy, a twarz przed

Unknown pisze...

Strój lepszy PO ,a makijaże obydwa mi się podobają .

lovejulia.super

very_important (swiadomosc) pisze...

Zgadzam się co do koloru włsosów. Makijaże (oba) są boskie. Stylizacja PO


swiadomosc