Obserwatorzy

16.11.12

Metamorfoza Elizonda13

Przed
Twarz jest strasznie 'rozciągnięta', te przymrużone oczy w połączeniu z dużymi ustami wyglądają co najmniej dziwnie. Grzywka nie wygląda w tym przypadku dobrze, makijaż oczu jest strasznie popularny aczkolwiek dobrze wykonany, a róż na policzkach i ustach kompletnie mi się nie widzi.

Po
Nie umiem za bardzo malować tych oczu, po wielu próbach udało mi się :) Wykorzystałam niebieski, fioletowy i szary cień oraz białą kredkę, na koniec lekko podkreśliłam je czarnym tuszem, zmieniłam fryzurę, wyrównałam kolor policzków za pomocą brzoskwiniowego pudru i nałożyłam naucznicę.

Przed
Do tych butów chyba nigdy się nie przekonam, reszta stroju jest jak najbardziej poprawna - stonowane kolory, dobrane kroje. Dodałabym tutaj jakiś element w żywszym kolorze np. czerwonym.

Po 1:
Spódnica, która była darmówką, jak widać na załączonym obrazku, może przydać się kiedyś do wykonywania stylizacji. Jest ona głównym elementem stroju, resztę dobrałam pod kolor jej wzoru. 

Po 2:
Ta bluzka jest cudowna, miałam jednak trudne zadanie, ponieważ brakowało mi w twojej szafie bransoletek, kurtek i butów, które wkomponowałabym w ten zestaw.

2 komentarze:

Megara/ Just Meg ♥ pisze...

Makijaz spoko ale nie ogarniam stylizacyj ;o pierwsza to jak jakas a'la hippie ;o kojarzy mi sie z przebraniem teatralnym za panią jesień ;oo

Unknown pisze...

Znowu make-up lepszy Przed a stylizacja Po:D Ładniee.!
Wspaniały pomysł:)





wandosz