Obserwatorzy

28.11.12

Metamorfoza Anika6

PRZED

Twarz jest całkiem ok. Podoba mi się to, że brwi dopasowałaś pod kolor włosów - a właściwie podoba mi się fakt, że pilnowałaś się tej zasady. Jednak w tym przypadku złamałabym zasadę. Rzęsy wydają się być zbyt wy-tuszowane, a eyeliner "udziwnił" wzrok. Usta chyba są ciut za nisko. Cienie na twarzy są nawet ok.

PO

Odcienie szarości + burgund. Makijaż nieco ekstrawagancki, mam nadzieję, że ci się spodoba. (huhu, się rozpisałam!)

PRZED

Stylizacja w sumie mi się podoba. Nie ma w niej nic nagannego. Jedynie nie podoba mi się kołnierz + pasek z którego chciałaś stworzyć kopertówkę. Stylizacja jest fajna, trochę vintage, styl młodzieżowy, uliczny. Jest ok, ale niestety nie widzę nic wyjątkowego.


PO


Starałam się nawiązać do makijażu. Szkoda, że masz tak mało ciekawych torebek. Buty są darmówkami, ale myślę, że są bardzo ciekawe i pasują idealnie na jesienny look.

6 komentarzy:

meg pisze...

Makijaż PO strasznie mi się podoba.

Sabina146 pisze...

Myślę, że przed było ładniej... ;D

LoveKaroo pisze...

przed o wiele lepiej

Anonimowy pisze...

Twarz przed o wiele ładniejsza ;)

Unknown pisze...

makijaże obydwa piękne ,a strój PO :)

lovejulia.super

very_important (swiadomosc) pisze...

Lalka świetnie wygląda"PO". stylizacja boska.


swiadomosc