Obserwatorzy

21.11.12

Metamorfoza Aga39381

PRZED:


Makijaż ładny, oryginalny i staranny, choć nie jestem zbytnio zwolenniczką malowania ust "dziwnymi", że tak to nazwę, kolorami. Fruzura mi się podoba, ogólnie bez zarzutu.

PO:


Wyrazisty make-up w amarantowo-ametystowych odcieniach. Usta pomalowałam fioletową i brzoskwiniową szminką. Policzki podkreśliłam naturalnym pudrem. Zmieniłam fryzurę i kolor włosów na nieco ciemniejszy...

PRZED:


Bardzo ładna i przemyślana stylizacja. Każdy szczegół jest idealnie dobrany do całości, nawet kolczyki. Po prostu nic dodać nic ująć, stylizacja na medal :)

PO:


Nie miałam zbytnio pomysłu, więc stylizacja jest prosta, ale składna. Połączyłam odcienie fioletu z czarno-białą panterką. 

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

makijaż śliczny *.* ;***

mymindneversleeps pisze...

CUDOWNEE kolory! O matkoo ;** zakochałam sie <333333

isa (tiernabeautiful) pisze...

i Like :>

Rołzi pisze...

Makijaż lepszy po,bardzo staranny.
Strój podoba mi się i przed,i po :)

※Paulina※ pisze...

Bardziej podoba mi się makijaż po a strój jest ładny w obu stylizacjach :)

punkkokoo

W1237 pisze...

Bardzo fajna metamorfoza :D Ładny makijaż zrobiłaś:)

w1237

Nasty Rose pisze...

podoba mi się i przed i po :)

MissGirls150

lilian_black pisze...

Podoba mi się. ;]

meg pisze...

Makijaż PO geniusz po prostu.

Helena pisze...

Make-up po jest po prostu super ! Strój przed bardziej mi się podoba :)

Unknown pisze...

Makijaż lepszy PO , a strój PRZED i PO :]

lovejulia.super

very_important (swiadomosc) pisze...

Fryzura :przed:" jest boska Usta mi sie podobają makijaż oczu zresztą też. Makijaż po jest nieziemski nie wiem czy to te kolory tak na mnie działaja bo je kocham ;). Stylizacje podobaja mi sie obie. Nie wiem kóra lepsza.

swiadomosc