Obserwatorzy

12.11.12

Metamorfoza halohala

Przed: nie jest tragicznie, ale za dobrze tez nie... Nie podobają mi się usta i ta wazelina. Brwi też nie podobają mi się, sa sztuczne. Cera blada, co mi się osobiście nie podoba.
 Po: Nie malowałam ust wazeliną -,- pomalowałam je ciemniejszą szminka niż przedtem. Wykonałam prosty makijaż oka niebieskim cieniem. Podkreśliłam oczy czarną kredką. i wybrałam czarną fryzurę (musiałam bo masz czarne brwi)
Przed: Poprawność kolorystyczna: dobrze utrzymana. Biel czerń i czerwień. Jedynie nie pasuje mi tu torebka z różą, nakrycie głowy. Perełki zamieniłabym na inne.
 Po: Kocham tą spódnicę ♥! Nie wymyśliłam nic. Twoja doll byłą najcięższą do ubrania z tych wszystkich którą dotychczas miałam. Dodałam ciężkie buty, pasek i szelki, które wystają spod spódnicy.

Brak komentarzy: