Obserwatorzy

3.11.12

Metamorfoza RedHaylie

Przed
Twarz wygląda całkiem ładnie, mam jednak zastrzeżenie co do koloru brwi, który kompletnie różni się od  fryzury i strasznie wrzuca się w oczy. Elementy twarzy lubię, może oprócz ust. Makijaż oczu jest świetny, dopracowany i równy.

Po
Zmieniłam fryzurę i jej kolor, oczy pomalowałam różnymi odcieniami niebieskiego, czarną kredką i zielonym eyelinerem. Usta podkreśliłam różową szminką, a policzki trzema pudrami.

Przed
Prosta, zwykła i poprawna - takimi przymiotnikami pozwolę sobie określić tą stylizację. Jednym słowem jest dobrze, ale mogłoby być dużo lepiej.

Po
Biel w połączeniu z beżem i szarością. Za spódniczkę służy sukienka LE, której górę zakryłam dwiema  bluzkami, dodałam pasek i resztę elementów.

3 komentarze:

RedHaylie pisze...

Jeej, dzięki za metamorfoze. Nie mogłam się jej doczekac. Brwi specjalnie zrobiłam takie ciemne.:) Piękny makijaż w PO.:))
Pozdrawiam-redhaylie

liryczna pisze...

bosko ubrałaś ją po. Makijaż też jest cudny

meg pisze...

Świetna metamorfoza.