Obserwatorzy

10.11.12

Metamorfoza -Carolla-

Przed

Doll wygląda jak hipsterskie zombie. Włosy są okropne, ale ich kolor jest ciekawy i oryginalny. Cienie twarzy w apartamencie wyglądają całkiem nieźle, ale w salonie piękności okropnie, jakby doll ubrudziła się ziemią. Najfajniejszą częścią twarzy jest chyba kolczyk.

Po

Wybrałam makijaż w kolorach bordowo-czarnym. Oczy dodatkowo podkreśliłam eyelinerem, dodałam też sztuczne rzęsy. Przyznaję się, że zupełnie nie umiem malować tych policzków. 

Przed

W każdym pokoju masz inny outfit, ale ten chyba jest głównym. Podoba mi się, kurtka stanowi pierwszy plan, wyróżnia się na czarnym tle. Dobrze dobrane dodatki.

Po

Typowo jesienny strój, chciałam koniecznie wykorzystać czapkę, w której twoje włosy wyglądają o wiele korzystniej. Żeby sweter nie był zbyt nudny dodałam dwa szale. 

2 komentarze:

isa (tiernabeautiful) pisze...

jego twarz jest dziwna :/Podoba mi się jego styl

Rose pisze...

Wolałabym pierwszą stylizację natomiast spodobał mi się makijaż PO :)

super blog + zapraszam do mojego :)
fashion-by-anka.blogspot.com trwa loteria, jest mało zgłoszeń!