Obserwatorzy

12.11.12

Metamorfoza tupta

Przed

Straszne jest połączenie koloru włosów i karnacji doll. Części twarzy są niesamowicie oklepane, powiedziałabym nawet, że 1/3 dollek tak wygląda. Makijaż oczu jest niezły, ale za to usta błyszczą się plastikowo. 

Po

Wybrałam ciepłe kolory, czyli czerwień, pomarańcz i żółć, po czym zestawiłam ze z czernią i tymi barwami pomalowałam oczy. Policzki delikatnie podkreśliłam brzoskwiniowym pudrem, a usta pomalowałam ciemnym różem.

Przed

Jesteś konsekwentna w kolorystyce całości, strój idealnie pasuje do makijażu. Osobiście do stylizacji dodałabym jeszcze jakąś kurtkę/cardigian w kolorze beżu podobnym do tego odcieniu na butach. Plus koniecznie jakaś torebka.

Po

Podstawą stylizacji było połączenie burgundowej spódnicy i pudrowego żakietu/kurtki. Dobrałam biało-czarno-burgundowe platformy na obcasie, dodałam też złoty naszyjnik i bordową torbę. 

3 komentarze:

AvrilRamona13 pisze...

Ten makijaż 'po' wygląda troche jak flaga niemiec xD

meg pisze...

A no trochę, faktycznie :D

Katarynka pisze...

Makijaż też kojarzy mi się z Niemcami ale stylizacja świetna jedynie co mnie nie przekonało to chyba fryzura ale szczerze mówiąc nie wiem czemu :D
tupta