Obserwatorzy

24.11.12

Metamorfoza LaskaKate

Przed
Świetna twarz, idealnie dobrane elementy, równy makijaż oczu. Może tutaj te cienie nie wyglądają zbyt korzystnie, ale w apartamencie prezentują się fantastycznie. Twoja lalka jest właściwie bezbłędna - pozostaje mi powiedzieć tylko: trzymaj tak dalej :)

Po
Zmieniłam kolor włosów, aby trochę ożywić Twoją doll, oczy pomalowałam odcieniami niebieskiego oraz czarnym cieniem i białą kredką. Na koniec zmieniłam fryzurę, a usta podkreśliłam rubinową szminką.

Przed
W tej stylizacji czerń idealnie komponuje się ze złotymi elementami, mogę tylko powiedzieć, że ten strój, niby prosty i w jednym kolorze, bardzo mi się spodobał.

Po 1
Masz genialną szafę postanowiłam, że stworzę (aż!) 4 stylizacje. Poniżej pokrótce je opiszę: 1. - Połączenie czerni ze spodniami w cielistym kolorze, wykwintne perły dodają elegancji całości. 2. - Stonowana stylizacja, której głównym elementem jest spódnica. 3. - Strój lekki i delikatny, w jasnych kolorach. 4. - Jestem do niej średnio przekonana, góra mi się podoba, ale nie wiedziałam co założyć na dół.


Po 2

Po 3

Po 4

Co sądzicie o tej metamorfozie? Zapraszam do wyrażania swoich opinii oraz przypominam o LOTERII, osoby regularnie komentujące mają większą szansę na wygraną! :) 

14 komentarzy:

meg pisze...

Makijaż PO bardzo mi się podoba.

Nasty Rose pisze...

obydwa makijaże mi się podobają. strój przed jest bardzo ładny, a ze strojów "po" najbardziej podoba mi się po2 i po3

MissGirls150

Roksana pisze...

Twarz świetna, metamorfoza udana, a co do tego świetnego pomysłu na buty, to bym podyskutowała - sama ich używam od niepamiętnych czasów w połączeniu z tymi zakolanówkami, więc jakieś bardzo oryginalne to to nie jest :)

stylowe-stardoll pisze...

śliczna doll zarówni przed jak i po :] dobra robota i bardzo rzeczowa opinia :]

mam pytanie czy kiedykolwiek soczekam sięswojej metki, czekam w kolejce już chyba ponad 3 miesiaće, już dawno powinna być moja kolej, z tego ci widze na liście z boku

fioletowaszafa

Agnes241998 pisze...

śliczny makijaż przed i po, stylizacja przed śliczna :) a po najbardziej podoba mi się 1 i 2

Helena pisze...

Ładniej przed, ale po też jest dobrze.

Emo-niunia- pisze...

@Roksetka

Aaa... to ty miałaś takie buty! Wiedziałam, że wcześniej gdzieś je widziałam. Nie przejmuj się, teraz będę wiedzieć, że to był Twój pomysł :)

Emo-niunia- pisze...

@stylowe-stardoll

Przepraszam, że musiałaś tyle czekać, już się za Ciebie 'zabieram'.

The Blonde Bear pisze...

Makijaż PO jest bardzo ładny, a stylizacja PO 2 mi się podoba :)

Natalia/klaudynka016 pisze...

Ładnie wygląda twarz po

Unknown pisze...

Makijaż lepszy PO , a jeśli chodzi o strój to najlepszy PO 3

lovejulia.super

very_important (swiadomosc) pisze...

Wow... makijaż boski, oczywiscie mówię tu o "po: choc :przed" też niezły. stylizacje "przed jest swietna co do po to najnbardziej mi si4e podoba "po3"

Sernik pisze...

Wersja po o wiele lepsza. Medoll ogółem nie była zła, ale też ok nie było.
Pozdrawiam,
LandyGlamour11

Anonimowy pisze...

Jak dla mnie Po jest wszędzie okropne !!!!!!!!!