Obserwatorzy

17.11.12

Metamorfoza xmajkax13

PRZED:


Nie podoba mi się fryzura i "wybałuszone oczy". Makijażu brak, czemu nie można się dziwić, bo nie masz żadnych konkretnych kosmetyków...

PO:


Lekko przesunęłam elementy twarzy. Za dużo pisać nie mogę, bo jak widać makijażu nie ma. Pomalowałam jedynie usta darmowymi szminkami i wyszło ot coś takiego.. dałam sztuczne rzęsy i ciemniejsze włosy. Przynajmniej doll jest bardziej wyrazista.

PRZED:


Jest fajnie fajnie, ale bez rewelacji. Stylizacja jak najbardziej poprawna, ale jakoś mi tak pusto...brakuje mi w niej szczegółów..

PO:


Od razu mówię, że nie jestem do końca zadowolona z efektu, zrobiłam z Twoich ciuchów co się dało. Głównym elementem są rurki indygo. Dodałam do nich biały gorset, kurteczkę w paski i pasujące dodatki. Jakąś taką kopertówkę a'la DIY zrobiłam z trzech pasków.




2 komentarze:

very_important (swiadomosc) pisze...

Swietna stylizacja "po" bardzo podoba mi sie ta kurtka (to jest kurtka prawda?)

swiadomosc

Anonimowy pisze...

swiadomosc - takie kurtkowe bolerko chyba ;D