Obserwatorzy

30.11.12

Metamorfoza fioletowaszafa

Przed
Nie podobają mi się oczy tego typu oraz brązowe pieprzyki. Makijaż, fryzura i wszystko inne jest jak najbardziej poprawne. Brakuje mi tutaj odrobiny szaleństwa.

Po
Użyłam trochę bardziej stonowanych kolorów, ponieważ wyraz twarzy Twojej lalki z takimi mi się skojarzył. Oczy pomalowałam czarnym cieniem, tuszem i kredką, policzki różowym i brązowym pudrem. Na koniec zmieniłam fryzurę i jej kolor.

Przed
Stylizacja jest odważna i przyciąga uwagę, masz za to ogromny plus. Widać, że starałaś się wszystko idealnie dopasować, jednym słowem przekonałaś mnie :)

Po
Wszystko dopasowywałam pod kolor wzoru na sukience. Masz świetną, choć wcale nie taką ogromną, szafę i jak widać dobieranie kolejnych elementów nie stanowiło dla mnie większego problemu.

9 komentarzy:

Nasty Rose pisze...

stylizacja i makijaż po są śliczne, jednak przed też mi się podoba :)

MissGirls150

stylowe-stardoll pisze...

Dziękuje pięknie, makjaż po bardzo mi się podoba :] prosty i efektowny :]

fioetowaszafa

meg pisze...

Makijaż jest śliczny. W stylizacji PO nie pasuje mi ta koszulka z długim rękawem i kapelusz.

Unknown pisze...

Lepiej PO :)

lovejulia.super

very_important (swiadomosc) pisze...

Wow te oczy w przed... doll wygląda jakby się nacpała. Pomimo to podoba mi się. Strój przed też nie jest zły. Co do po to tez jest nieźle.


swiadomosc

Anonimowy pisze...

Makijaż PRZED mówisz , że jest bez odrobiny szaleństwa a PO jest pod tym względem (szaleństwa ) okroopny

Emo-niunia- pisze...

@Gosia Harcerka

Chodziło mi tutaj o twarz, a nie makijaż.

Milena pisze...

Obie wersję tak samo przyciągają moją uwagę i nie umiem wybrać, która lepsza ^^

Unknown pisze...

serio nie widzisz nic szalonego w oczo*ebno żółtym cieniu?