Obserwatorzy

18.11.12

Mteamorfoza Layla6932

Przed

Bardzo mi się podoba twoja twarz. Części twarzy są dobrze dobrane, pasują do siebie. Makijaż jest świetny, kolorystyka mi się podoba. 

Po

Oczy pomalowałam zielonym i miętowym cieniem, dla odmiany. Jasnoróżowe usta stanowią ciekawe połączenie z kolorami na powiekach. Policzki delikatnie podkreśliłam różem. 

Przed

Jest naprawdę ciekawie. Dobrze wykorzystałaś kołnierzyk HB. Dobrze, że dodałaś spódnicę, na której są kolorowe cekiny, nadają stylizacji koloru. Podoba mi się. 

Po

Wykorzystałam kwiatowy, pastelowy motyw. Koszulka jest przejściem kolorystycznym, łączącym spodnie i blazer. Kilka złotych elementów stanowi ciekawy dodatek do jasnych pasteli.

11 komentarzy:

Layla6932/Majka pisze...

Dziękuje, za metamorfozę. Bardzo mi się podoba, tylko zdjęłabym te okulary, lub włożyłabym we włosy ;)

isa (tiernabeautiful) pisze...

dobry metamorfozę :)Chciałabym jeden

The Blonde Bear pisze...

Stylizacja PO jest bardzo ładna, ale okulary do wyrzucania :D

The Blonde Bear pisze...

Stylizacja PO jest bardzo ładna, ale okulary do wyrzucania :D

The Blonde Bear pisze...

Stylizacja PO jest bardzo ładna, ale okulary do wyrzucania :D

AvrilRamona13 pisze...

Śliczne makijaże! Obydwa :)

Anonimowy pisze...

oba makijaże mi się podobają ale stylizacja przed według mnie jest lepsza chociaż twoja też fajna

madzik1111

very_important (swiadomosc) pisze...

Zgadzam sie z opiniami powyżej. Stylizacja swietna tylko te okulary... Makijaż też bardzo mi się podoba.

swiadomosc

Nasty Rose pisze...

makijaże podobają mi się obydwa, a stylizacja lepsza po :)

MissGirls150

Unknown pisze...

Makijaż jest cudowny *.* Delikatny i kobiecy, bardzo mi się podoba :]

Helena pisze...

Ładnie przed i po.