Obserwatorzy

12.11.12

Metamorfoza NiQueen

Przed

Nie wiem co masz na głowie i chyba wolę nie wnikać. Makijaż i całą twarz jest ładna, podobają mi się kolory. Policzki pomalowałabym trochę delikatniej. 

Po

W makijażu po króluje fiolet i róż.Zmieniłabym kolor brwi, ale to już w ustawieniach do których nie mam dostępu. 

Przed

Takie boho trochę na siłę. Zostawiłabym albo spódnicę i kamizelkę albo buty i koszulkę. Tutaj to już zupełnie nie pasuje to dziwne coś na głowie. No i torebka jakaś by się przydała.

Po

Zestawiłam delikatny żółty z fioletem. Wielu możliwości nie miałam, ale w końcu dobrałam oxfordki, które na pierwszy rzut oka idealnie pasują kolorystycznie. 

5 komentarzy:

DarkSun pisze...

makijażowe po genialne, jednak stylizacji po kompletnie nie rozumiem

Cleo167 I Adrian pisze...

Nie podoba mi się po, chyba wolę przed.

BlackLilou pisze...

DO REDAKTOREK:

Dziewczyny weźcie si do roboty. Strasznie zaniedbałyście bloga. Tracie tylko czytelników. Ostatni artykuł pojawił 3 dni temu. Nie mogę uwierzyć, że żadna z 6 redaktorek nie mogła w ciągu dnia wygospodarować 15 minut i zająć się blogiem. Zawiodłam się na całej załodze.

meg pisze...

Ja robię co mogę, ale sama przecież nie dam rady, bo piszę nie tylko na FLOberries.

Unknown pisze...

Obydwie stylizacje lepsze Po;**




Pozdrawiam Cię serdecznie i całuję


wandosz