Obserwatorzy

25.11.12

Metamorfoza StokrotkaMiss10

Tę metamorfozę wykonałam kilka dni temu, ale nie miałam czasu aby ją wstawić.


Przed:
Pierwsze, co rzuca się w oczy - fryzura ze Stardesign. Jest bardzo prosta, przez co delikatnie zalatuje tandetą, głownie przez tę grzywkę, która nienaturalnie odznacza się na głowię. Co do elementów twarzy to jakichś większych zarzutów nie mam. Makijaż jest pospolity, ale poprawny.


Po:
Postanowiłam ożywić i ubarwić Twoją lalkę, by nadać jej nieco charakteru i wyrazu. Na oczach zrobiłam dyskotekowy smooke w odcieniach fuksji i fioletu. Policzki dość wyraźnie musnęłam różem, gdyż lubię jak widać je w apartamencie. Usta przesunęłam nieco wyżej.


Przed:
Strój jest niesamowicie prosty, żeby nie powiedzieć banalny. Na pewno plus mogę ci przyznać za dobór kolorów i jednolitość stylową, gdyż te buty, których nie cierpię na Stardoll, w połączeniu z tymi legginsami prezentują się całkiem ciekawie.


Po:
Masz całkiem wysoki poziom, a w szafie tylko 1,5 strony ubrań! W dodatkach jeszcze gorzej, gdyż może z 7 pozycji tam zobaczyłam. Jeśli masz pochowane wszystko w schowku, to mogłaś to wyjąć na okres metamorfozy, bo tak to miałam bardzo małe pole do popisu. Nie jestem dumna z tego, co robiłam, ale nic innego nie byłam w stanie wykonać z takiej garderoby. Starałam się głównie skomponować to kolorystycznie. Mam nadzieję, że jakoś to wyszło.

5 komentarzy:

isa (tiernabeautiful) pisze...

mi się podoba jego twarz :)

very_important (swiadomosc) pisze...

Wow.. zaszalałas z makijażem. o dziwowygląda to ładnie. do stylizacji nie jestem przekonana.

swiadomosc

Nasty Rose pisze...

zdecydowanie lepiej po

MissGirls150

Unknown pisze...

Śliczny makijaż PO :>

lovejulia.super

Sernik pisze...

Twarz nie w moim guście ;)
Pozdrawiam,
LandyGlamour11