Obserwatorzy

20.10.12

Metamorfoza cool.girlDance

Przed
Z elementów twarzy nie lubię tego nosa i oczu, ponieważ nie umiem ich ładnie pomalować, ale ogólnie prezentują się całkiem dobrze. Odrzuca mnie kolor włosów, róż na policzkach i kolczyki.

Po
Zmieniłam fryzurę i jej kolor, wykonałam makijaż w ciepłych odcieniach - róż na ustach i policzkach oraz fiolet z bielą i czernią na powiekach.

Przed
Podoba mi się połączenie butów z futrem, bluzka wygląda fajnie, ale czegoś mi tutaj brakuje - spodni, kapelusza? Po dodaniu tych elementów byłoby o wiele lepiej.

Po

Chciałam wykorzystać tą ciekawą spódniczkę, jak widać chyba nie do końca mi to wyszło. Metamorfozę wykonywałam dużo wcześniej, ale nie miałam czasu na to, aby ją dodać. Postaram się dodawać wszystko na bieżąco.

+ 10sd z losowania pod moim poprzednim postem wygrywa tenisistka18, zgłoś się do mnie w celu odebrania nagrody

1 komentarz:

Anna Maria smutną ma twarz.(~Anika6) pisze...

Hmm, może jakaś malutka kopertówka wpasowałaby się w stylizację "po"?