Obserwatorzy

4.10.12

Metamorfoza Radek06

PRZED:



Hmm, rozumiem, że to Twój styl, ale do mnie ewidentnie to nie przemawia.. makijaż jest oryginalny, ale nie podoba mi się ten szary cień pod oczami- sprawia, że są zmęczone i podkrążone. Minusem są także rude brwi, które w ogóle tu nie pasują. Jednak plus daję za fryzurkę :)


PO:



Trochę bardziej dziewczęco, co sprawiają sztuczne rzęsy. Makijaż raczej w jasnych fiołkowych kolorach, jednak mimo to doll prezentuje się zadziornie, dzięki kilku kolczykom w uchu i ciekawej fryzurce.



PRZED:



Tak jak w przypadku makijażu- kompletnie nie mój styl, więc zbytnio nie będę wypowiadać się na jego temat. Podoba mi się połączenie dwóch par butów w jedną całość, która prezentuje się dość ciekawie i oryginalnie. Powiem też, że żadnej modowej wpadki zarzucić Ci nie mogę.


PO:


I wersja



Stylizacja elegancka, a jednak z nutką zadziorności, której dodają złote kolce na żakiecie. Podstawą do stylizacji jest gorset w sinawym kolorze i żółtozłota spódnica. Dodałam pasujący żakiet (który bardzo mi się podoba :]) i dodatki- złoty pasek, fioletowe szpilki i kremową kopertówkę.


II wersja



Zupełnie inna wersja z udziałem czerni i amarantowych spodni, które przykuwają wzrok i ożywiają całość.





3 komentarze:

meg pisze...

Makijaż cudowny, podoba mi się też pierwsza stylizacja PO.

Emo-niunia- pisze...

Makijaż po prześwietny, zakochałam się :)

Katarynka pisze...

Makijaż niesamowity a stylizacja 2 boska :D

tupta