Obserwatorzy

16.10.12

Metamorfoza LadyPapa28

Przed

Podoba mi się fryzura, a także sposób, w jaki ją udoskonaliłaś. Makijaż oczu jest naprawdę ładny i perfekcyjnie wykonany. Kolczyki i krzyżyk na naszyjniku z czarnych pereł dopełniają look'u. Jedynie usta mi się nie podobają. 

 Po

Wykonałam makijaż w kolorze fioletowym. Oczy pomalowałam fioletowym cieniem, a zewnętrzne kąciki dodatkowo 'pociągnęłam' eyelinerem. Dodałam rzęsy HB, żeby jeszcze bardziej uwydatnić oczy i delikatnie odciągnąć uwagę od ust, których nie lubię. Policzki lekko muśnięte różem.


 Przed

Podoba mi się kolor rurek nawiązujący do koloru końcówek włosów. Całość stroju oceniam bardzo dobrze, wszystko utrzymane w militarnym stylu, buty świetnie pasują do kurtki.

Po

Wykorzystałam lśniące, srebrne legginsy i dobrałam do nich kurtkę HB, którą połączyłam z kamizelką. Wybrałam różowy top i kolorystycznie podobne do niego buty, aby ożywić stylizację. Dodałam kopertówkę pasującą do całości. 

4 komentarze:

AvrilRamona13 pisze...

generalnie to każda wersja jest świetna i przed i po :D

Milena pisze...

Te usta mnie też denerwują ;p

patrycja pisze...

Podoba mi się Twój makijaż

Anna Maria smutną ma twarz.(~Anika6) pisze...

Cudna fryzura przed *.*