Obserwatorzy

24.10.12

Metamorfoza misspolonia89

Przed

Twarz jest okropna. Rażą mnie jasne włosy i usta to tak ciemnej karnacji. Wygląda to strasznie nienaturalnie.  Popracowałabym też nad makijażem oczu, bo tu prawie go nie ma. 

Po

Zmieniłam kolor włosów i fryzurę, usta pomalowałam ciemnym bordo. Oczy podkreśliłam tuszami do rzęs i ciemnym cieniem. 

Przed

Okulary i spodnie są okej, proponowałabym popracować nad tymi rzeczami tworząc stylizację. Nie rozumiem zupełnie, dlaczego doll jest na boso, jakaś nowa moda?

Po

Rockowa stylizacja z długą spódnicą maxi. Postawiłam na klasyczne kolory z dodatkami srebrnymi. Nie przesadzałam z dodatkami, wybrałam jedynie okulary, torbę i oczywiście czarne, masywne buty. 

18 komentarzy:

Bartek/FunOpler pisze...

Kocham twoje metamorfozy

FunOpler

Bartek/FunOpler pisze...

stylizacja po CUUUUUDOOOO . !!!


FunOpler

Bartek/FunOpler pisze...

Jesteś przewspaniała !!!

FunOpler

Bartek/FunOpler pisze...

Kocham <3

FunOpler

Bartek/FunOpler pisze...

Świetna metamorfoza

FunOpler

Bartek/FunOpler pisze...

Oby tak dalej :*

FunOpler

Bartek/FunOpler pisze...

Koooooooooocham <3

FunOpler

Bartek/FunOpler pisze...

Swietny makijaż <3

FunOpler

Bartek/FunOpler pisze...

Uwielbiam <3

FunOpler

Bartek/FunOpler pisze...

Masz przewspaniały dar :)


FunOpler

Bartek/FunOpler pisze...

Kocham Twe metamorfozy . No poprostu talent do metamorfoz .

FunOpler

Bartek/FunOpler pisze...

Znakomita metamorfoza :)

FunOpler

Bartek/FunOpler pisze...

Sądzę że po jest o wiele lepiej :)

FunOpler

Bartek/FunOpler pisze...

Słów brakuje

FunOpler

Bartek/FunOpler pisze...

Twa znajomość na łączeniu różnych styli , kolorów , wzorów tworzy prze wspaniałą styliazcję

FunOpler

Bartek/FunOpler pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Bartek/FunOpler pisze...

OOOOO 15 komentarzy , zasługujesz na to :) , mam nadzieję że zrobiło Ci się troszkę miło :0

meg pisze...

@FunOpler
Dzięki! :D