Obserwatorzy

19.10.12

Metamorfoza Lavendka

Przed

Bardzo ładna i delikatna twarz. Idealne użycie cieni ze StarDesign. Jedynie usta mi się nie podobają, wyglądają trochę jak takie napompowane. 

Po

Nie zmieniałam koloru włosów, ale jedynie samą fryzurę. Pomalowałam brwi ciemniejszym kolorem, by doll nabrała drapieżności. Nie żałowałam też eyelinera na powiece. Kolory są delikatne, różowe i brzoskwiniowe. Wykorzystałam pierścionek jako kolczyk.

Przed

Idealnie wpasowałaś się zarówno w panującą porę roku jak i jej trendy. Spódnica moro połączona z ciężką, skórzaną kurtką i masywnymi butami to był strzał w dziesiątkę. 

Po

Postanowiłam wykorzystać motyw panterki na spódnicy. Dobrałam do niej zwykły, szary top i ciemny cardigian, jeden z moich ulubionych. Dodałam ciekawy szal i skórzane buty. 

___________________
Tęsknię za czasami 15 komentarzy pod metamorfozą.

3 komentarze:

The Blonde Bear pisze...

W makijażu podoba mi się PRZED, a w ubraniu żadna.

Kamila pisze...

Oba makijaże są świetne, a stroje w ogóle mi się nie podobają.

Natalie. pisze...

Te oczęta z eyelinerem- zdecydowanie nie.