Obserwatorzy

19.10.12

Metamorfoza Wera11160

Przed

Twoja doll kojarzy mi się z angielską nianią z dawnych czasów. Makijaż oczu jest świetny, wyróżnia się na tle ciemnych włosów. Dobrze, że reszta twarzy jest naturalna. 

Po

Powieki pomalowałam miętą i ciemniejszym odcieniem zieleni, policzki delikatnie podkreśliłam różem. Usta musnęłam ciemnocielistą szminką. Dodałam kolczyk zrobiony z bransoletki i pierścionka. 

Przed

Podoba mi się, jest prosto i efektownie, dzięki rozkloszowanej sukience. Ciekawy pomysł na kopertówkę zrobioną z pasków. Buty na wysokiej platformie idealnie tu pasują. 

Po

Wybrałam biały i bladożółty jako kolory przewodnie mojej stylizacji. Zauważyłam, że koszula idealnie kolorystycznie łączy się ze spódnicą. Dodałam beżowe buty i torebkę. 

3 komentarze:

Niedźwieć pisze...

Po niezwykle mi się podoba: jest tak troszkę cukierkowo.

The Blonde Bear pisze...

Makijaż mi się podoba PO, a w ubraniu obie. ;)

Kamila pisze...

Stroje są niezłe.