Obserwatorzy

7.4.11

Zadanie-Sklep Stardoll

Moim zadaniem jest opisanie sklepu "Stardoll". Nie jestem jego anty fanką więc chętnie o nim napiszę. 
Sklep jak sklep. Normalka. Kojarzy mi się z zimą. Jest z wyglądu taki nudny. 
Ceny są od 2 sd do 15 sd. 

Nic wielkiego zapłacić za małą stylizację z mieszanką Super Star&No Super Star. Oto kilka moich stylizacji: 


Moja opinia: 

Sklep jest niskiej jakości, jednak z tej jk można uzyskać bardzo dobry wymiar. Lubię ten sklep i nie wiem czy kiedykolwiek przestanę. 

^^^

Mały konkursik: 
Ubierzcie swoją doll w ubrania tylko i wyłącznie ze stardoll. Do wygrania... 25sd !

4 komentarze:

10marysia pisze...

Zgłaszam się:) ubrałam dolke w starplezie moze być? wszystkie ciuchy sa ze sklepu stardoll:)

10marysia pisze...

teraz najważniesze czyli link: http://i51.tinypic.com/2j5jccx.jpg
mój nick na stardoll to niezabudka

Cherperry pisze...

zg się !!

zuzia991

zaraz prześlę pracę :)

Cherperry pisze...

http://tinypic.pl/fwcy81xryt3s


zuzia991