Obserwatorzy

10.4.11

Yy ..

Hej Kochani !
Chciałam wam pokazać , pewną głupią osobę , która już sama nie wie co ze sobą robiić . ; /
To się nazywa szczyt głupoty . Uważam , że mój pies ma więcej inteligencji niż ta osoba , otóż pewna osoba wysłała do mnie zaproszenie do znajomych , fajnie , ale zaproszenie brzmiało ": chcesz się zabawić ? " ( odrzuciłam od razu i nie mam screena ) , z ciekawości zajrzałam na jej konto i osóbka o nazwie : DziffQ , wygląda tak :
Prezentacja :

Takie osoby nie mają w sobie ani odrobiony honoru ani dumy . Myślałam , że przynajmniej stardoll jest taką stroną , gdzie nie wszystko kojarzy się z sexem , alkoholem , narkotykami , papierosami , ale niestety ( jak widać ) na świecie nie ma kulturalnych , skromnych , normalnych osób . Takim osobom :
GRATULUJĘ INTELIGENCJI !

6 komentarzy:

Cherperry pisze...

masz rację .

honeyy pisze...

Nie mam słów. No comment ..
.honey.8.

greyfields pisze...

Coraz więcej zboczeńców, choć nie powiem z prezentacji się uśmiałam ;d

Demiolka

10marysia pisze...

Tragedia! mam nadzieję że ja zgłosiłaś do adm?

Cherperry pisze...

admini usunęli już jej konto :)

honia pisze...

@Zuzia: Bardzo słusznie/ Takich osób jest bardzo wiele. Jak dla mnie trzeba podpisywać petycje, niech ten blog zacznie współprace z administratorami. Może właśnie takie osoby odstraszają mniejszych uczestników? Po prostu: CHORE !!!