Obserwatorzy

7.4.11

poohg_1993

Jedna z użytkowniczek stardolla(http://www.stardoll.com/pl/user/?id=320361) bardzo mnie zaskoczyła. W końcu kto może się pochwalić całkiem niezłą kolekcją darmowych ubrań? Nie mówię tu o mka, bo są to ubrania loteryjne. Na początku myślałam, że LE dostaje się za 0sd, jeżeli jest się pierwszą osobą kupującą dany towar, ale jaka zasada byłaby w CHANEL? Kupiłam tą samą sukienkę, co na obrazku niżej i szczerze mówiąc czuję się oszukana. Ja płaciłam za nią, a poohg_1993 dostała ją za darmo? Czy tylko moim zdaniem coś tu nie gra? :c




Jeżeli wiecie, o co w tym wszystkim chodzi- piszcie!

3 komentarze:

Paula @beautically pisze...

DKNY Leather Shearling Jacket za 0sd!!!!!!


Też tak chcę:(

Paula @beautically pisze...

Ona regularnie dostaje darmowe ciuchy... Bo przy szafie ma np. sukienkę od Diora, która była niedawno w Starplazie za 55sd.

Konto dawnego Admina? Znajoma?

Dziwne ;/

Gockor pisze...

O kurde nie sprawiedliwe , writnę do niej . xdd