Obserwatorzy

24.4.11

Nowa seria - darmowe perełki.

Tak, tak - jak przeczytaliście w tytule w tej serii bedę Wam przedstawiała oryginalne i ładne darmówki. Pokaże, że jak się chcę to można, haha.

Tym razem opiszę Wam rzeczy jakie mogliśmy dostać z okazji akcji Spring Suprises. Musze przyznać, że admini się postarali i spora część tych ubrań była naprawdę ciekawa, lecz dziś zaprezentuje tylko ich cząstkę.
Zacznijmy od żółtej sukienki, która już była głównym elementem stylizacji mojej kreacji, tzw. "panny słonecznikowej", haha. Może robić za pierwszy plan, jak i za jedną z warstw w "wielopiętrowej" stylizacji. Kolejnym bardzo uniwersalnym i ciekawie zrobionym ciuszkiem jest brązowy top. Nie dość, że ma interesujące wzory na sobie - czyli idealnie pasuje jako główny element stroju, to nie ma też rękawów co pozwoli nam użyć jej także pod żakiet czy kurtkę. Beżowa spódnica, ahh - ta spódnica, już pewnie połowa Stardollowiczów zapałała do niej ogromną miłością, gdyż nie jest przesadzona, jest skromna co jest w niej cudowne. I na sam koniec ta torebusia. Ja osobiście ją bardzo lubię, ostatnio też sama użyłam jej do mojej "boyfirend" stylizacji. Nie dość, że ma wspaniałe stonowane kolory to dzięki długiemu paskowi jest jednocześnie elegancka jak i sportowa.
Dziękuję za przeczytanie moich wypocin. W tym momencie oglądam X Factor i aktualnie śpiewa Geniek, haha. R.

1 komentarz:

Mityoo ☂ pisze...

Heh Fajna notka ;))
Ja ma je wszystkie ;D