Obserwatorzy

3.4.11

metamorfoza - Patii248


PRZED :
Zacznę od doboru elementów twarzy . ładne oczy i nos , zarośnięte brwi i te usta są na nie ! Teraz widzę , że jest za wysoko nos i usta . ( O_o ) Kolczyk na włosach , dużo pieprzyków .( nie widać na zdjęciu ) Co do makijażu to wysiliłaś się okrążeniem oka eyelinerem i pogrubiającym tuszem . Za nisko fryzura .













PO :
Pozwoliłam sobie na więcej , ( dlaczego później Wam powiem ) . Ten makijaż zrobiłam małą kopię mojego teraźniejszego , użyłam brązowej oraz różowej kredki , oraz złotego cienia . Rzęsy pomalowałam wydłużającym tuszem . Fryzura to piękne długie warkoczyki . No nosek założyłam czarne nerdy .











PRZED :
Nie jest źle , powiem Wam , że nawet mi się podoba . Jedyne ale mam do kamizelki i do naszyjnika , które odstają od stroju .
















Metamorfozy ubraniowej PO nie będzie , ponieważ moja klientka , nie posiadała żadnego ubrania w szafie ;p

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Zapraszam na bloog Stardoll-muj-swiat.blogspot.com odbywa sie konkurs kto wygra dostanie ss na 2 tygodnie ale każdy uczestnik dostanie sd albo jeden ciuszek LE za 2 sd