Obserwatorzy

2.4.11

honia1222honia

kolejna metka. w końcu ktoś musi je robić, bo kolejka wciąż rośnie... :D
strasznie dziwnie było robić metkę jednej z redaktorek ;c
 przed. zacznijmy od brwi, które powinny być czarne, ale nie są, choć masz czarną kredkę do brwi. nie cierpię tych ust i nosa. podobają mi się jedynie oczy i włosy. 3.
 po. zmieniłam fryzurę i zaczerniłam brwi. na włosach są fioletowe pasemka. oczy pomalowałam czarnym, fioletowym, jasnoróżowym i łososiowym cieniem. do tego sztuczne rzęsy, tusz i eyeliner. usta najpierw pomalowałam na ciemnofioletowo, a potem najjaśniejszą twoją pomadką. zaznaczyłam policzki i wyszczupliłam nos.
 przed. kruka też trzeba umieć używać... nigdy nie powinno łączyć się srebrnej biżuterii (naszyjnik) ze złotą (pasek torebki). to po prostu nie wygląda dobrze. po za tym czarna fryzura i zły wyraz twarzy do dziewczęcej stylizacji? :o 5.
po. masz za dużą szafę. nie przebiłam się przez całą. przyznaję to szczerze. zrobiłam cię więc na czarno. chyba wszystko widać :)) Podoba Wam się? Piszcie w komentarzach!

Brak komentarzy: