Obserwatorzy

29.4.11

Makijaż-Ogień..

Postanowiłam wprowadzić dział makijażowy. Chciałabym przedstawić w nim makijaże o ciekawych tematykach i interesujących całokształtach. Na pierwszy ogień idzie makijaż w stylu `Ogień`.Nie mam odpowiednich cieni, ale nawiązanie to jest mocno naciągane.

Prosiłabym, abyście zwracali uwagę tylko na twarz. Miałam bardzo małe pole do popisu, ale jakoś sobie poradziłam. Mi ogień osobiście kojarzy się z czerwienią i pomarańczem, sama nie wiem dlaczego. Jako iż, że mój czerwony bardziej przypomina różowy i nie posiadam pomarańczowego, a żółty, który jest złoty musiałam zmieszać ze sobą barwy. Jestem zadowolona, bo wyszło tak jak chciałam. Policzki trzy kolorowe, krzywe, ale cóż. Usta natomiast musnęłam jasnymi czerwieniami, intensywną czerwienią i neonowym różem.
I jak? Macie propozycje na makijaże?

Brak komentarzy: