Obserwatorzy

14.4.11

Trendy czyli to co jest teraz modne...

Moja pierwsza sensowna notka. Mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu i znajdą się pod nią pozytywne komentarze, ale i krytyka mi nie straszna.
Koszulki-Żeglarski styl...
W tym sezonie paski poszły na całość. Zobaczysz je nie tylko w wersji sportowej, ale i eleganckiej. Wpisują się w każdy klimat. Jak widać Stardoll ofiaruję nam naprawdę duży wybór pasków, od bluzek z krótkim rękawkiem, rękawem 3/4 jak i bluzkę na długi rękaw. Nikt nie trzyma się tutaj stereotypów, modna jest cała gama barw i różne przedziwne dodatki jak np. kokardka na bluzce z Bisou.

Błysk- Srebro po całości...
Połyskujące srebrem supermodne ciuchy super łączą się z bielą. Warto jest wypróbować to połączenie, gdyż z efektów na pewno będziemy zadowoleni. Minusem tego koloru jest to, że mało jest go na naszej witrynie, a wyszukanie dosyć porządnych ciuchów, jest już skrajnością. Zamieściłam przykłady, które wydawały mi się znośne.
Rurki..- teraz dziurki..
Każdy zestaw może być modny, jeżeli spodnie są w nim stylowo poszarpane. Wystarczy tylko jedna dziura, może dwie, aby całość przemienić w ostry strój, z pazurem. Polecam to wszystkim niegrzecznym dziewczynką, bo ja już od pewnego czasu jestem zwolenniczką takich klimatów i oczywiście takich spodni.

Buty- Drewniaki na wiosnę..
Trzewiki, pantofle, klapki... Te najmodniejsze mają masywne drewniane podeszwy i wyglądają niezaprzeczalnie inaczej niż wszystko inne. Mi do gustu przypadł model nr 3..
Szale, chusty-Zamiast Biżu!...
Nawet zwykła koszula wygląda jak wypasiony ciuch, gdy dobierzemy do niej elegancki szalik czy też elegancką chustę. Modnie zamotany w okół szyi jest teraz na czasie! Niestety trend ten na Stardoll`u mówiąc szczerze nie obowiązuje, bo szal, lub chustę ciężko tu znaleźć.

Paski- Zapnij się..
Pięknie podkreślają talię i ożywiają nawet niepozorne ciuchy. O czym mowa? O paskach oczywiście. Występują w wielu kolorach i wzorach. Każdy znajdzie wśród nich swój typ. We wszystkich sklepach znajdziemy paski dla dzieci kwiatów, ostrzejszych dziewczyn, stylowych elegantek i szarych myszek.

Spodnie-Stylowo na 7/8
Niech każda z nas przywita cieplejsze i z pewnością radośniejsze dni w spodniach o długości 7/8. Z dalszego widoku nie różnią się od zwykłych spodni, jednak gdy je przymierzymy od razu widać różnicę. Mogą one być wąskie lub szerokie, dżinsowe, lniane, a także od dresu. To wy wybieracie!

Kurtki- Skórka na topie..
Z pewnością w realnym świecie prawie wszyscy wiedzą, że zapanowało oblężenie skórzanych kurtek. Czarne, czerwone, niebieskie, brązowe, szare, a nawet jak mnie wzrok nie zmylił żółte. Można więc zaszaleć. Ja osobiście od czasu do czasu ubieram swoją lalkę w skórę, bo przynajmniej ja zakochałam się w tej brązowej.

Buty- Jak glany..
Młodzi ludzie już dawno pokochali ciężkie buty takie jak glany. Niestety większość z nas kojarzy je z buntem, a ja łamię stereotypy i dosyć niedawno ubrałam moją `Sandrusię` w glany i spódnicę, bo ja niczego się nie boję. Nasz strona udostępnia nam jak na razie tylko dwie wersje, ale mam nadzieję, że z biegiem czasu się to zmieni..

I co myślicie? Jak mi poszło?

1 komentarz:

KurkaRurka pisze...

masz fajny i przejrzysty styl pisania- podoba mi się. :)