Obserwatorzy

3.4.11

Kochani

Mi się skończył limit bycia z wami na tym blogu, zawsze zabiera to co chcemy.
Ja odchodzę z powodu iż powracam do pisania Magazynu.
Na każdego czas przyjdzie, po mnie już przyszedł.
Pisało mi się tu bardzo dobrze, ale czasami miałem dziwne uczucia.
Roki (roksetka) masz wspaniały styl, umiejętności i wogle wykorzystaj to by ten blog się nie zmarnował.
Maarti twoje stylizacja są dopracowane, makijaże masz bardzo ładne podobnie jak gockor.

Przepraszam że wcześniej nic o tym nie wspominałem, ostania moja notka tu na tym blogu, może kiedyś znowu się spotkamy w inny okolicznościach lub tych samych.
Dziękuję za poświęcony czas mi, za pomaganie, komentowanie oraz czytania moich notek, postów.
Wiem że wniosłem tu coś dobrego i z tym samym wyjde zostawiając cząstkę tego co przyniosłem.

NIECH BÓG, STARDOLL I TEN BLOG W WAS POZOSTANIE
to nie jest prima a primis


XXEMOWAXX

4 komentarze:

Kamila pisze...

Szkoda trochę,lubiłam twoje posty.

Martyna/Maarti5 pisze...

to wszystko, co napisałeś, było takie miłe, że aż mi się łezka w oku zakręciła... głupio, że odchodzisz :(

Gockor pisze...

Oh , już 2 osoba od nas odchodzi . ; ((( Przykro nam i dziękuję . ; *

Roksana pisze...

Patryk .... Czemu mi nic wcześniej nie powiedziałeś ? Mi też się łzy na oczy pchają.