Obserwatorzy

3.4.11

Czy możemy coś zmienić w... blogach ?

Na początku taki mały "żal": Nie robię tej notki po to by zostać administratorem bloga, ponieważ na to czas już się skończył. Po prostu po co się marnować ? :) 

Moja notka/mały opis. Hmm. Dokładnie nie wiem o czym ma być, chciałam coś o blogach- ale co tu napiszę- nie wiem. Zaczniemy od bloga "Odrodzenie Stardoll" 

Odrodzenie Stardoll

W nagłówku można się zakochać- jednak w ukochanych notkach... raczej nie. Kilka bzdur w notce, króciutkie posty+ nie wyraźna czcionka. Sama nuda. Gdyby nie ten nagłówek, to nawet bym tam nie weszła.
Wielkie sorry dla Patryka : 33 
Zmieniłabym tutaj: Czcionkę postów= na bardziej wyraźną, nie nudną.Pasek boczny bym urozmaiciła. Zakładki dałabym bardziej zrozumiałe. Dałabym więcej m-k, konkursów i loterii. 

Nasz styl, nasz stardoll !

Moda na wiosenne nagłówki, ale zdecydowanie wolę nagłówek poukładanej :) Jest staranniejszy. Przynajmniej na blog "Nasz Styl- Nasz Stardoll" chętniej bym weszła. Czytelna czcionka, więcej m-k, loterii i ogólnie o wiele lepiej. 
Zmieniłabym tutaj: Tło bloga, Zmniejszyłabym ilość stron i ogólnie- nie wiele... 

Dzisiejszym blogom mówię: Pa :) Już niedługo podobne notki, chyba że nie chcecie ?

6 komentarzy:

Cherperry pisze...

fajne :)

Doda323 pisze...

Wiesz te blogi są na poziomie a nie tak jak twój więc jak się nie znasz to nie gadaj !

Roksana pisze...

Doda , masz jakieś zastrzeżenia do działalności mojego bloga , na którym pisze Honia ?

Anonimowy pisze...

Nie podaba mi się to - krytykujesz inne blogi a twój też nie jest taki wspaniały ^^

Roksana pisze...

Patusia , czy masz na myśli mój blog , bo ja Cie chyba nie rozumiem .......

Cherperry pisze...

Mówicie , że ona krytykuje inne blogi , a wy co teraz rb ? Wasze pewnie też nie są lepsze -.-