Obserwatorzy

13.4.11

Mały pościg z stylizacjami innych

Na początku takie coś do pewnej z czytelniczek! 
@Czytelniczka: Napisałaś pod postem Agnieszki, iż nie widziałaś żadnego mojego posta. Uśmiałam się! 
Wczoraj pod moim postem napisałaś komentarz. Mianowicie chodzi mi o notkę akcyjną. Żeby nie było, że to ja kłamię weszłam na komentarze i rzeczywiście: byłaś to ty i właśnie twój komentarz. Nie wiem co miałaś na myśli właśnie pisząc taki komentarz, może Ci się moje notki nie podobają, ale innym w pewnym stopniu tak. 
Jeżeli komuś się tak bardzo nie podoba to napiszcie to w komentarzu właśnie pod tą notką! 

Dobra. The End początku. Teraz taki mały pościg stylizacji. Dzisiaj akurat będą to makijaże. Następnym razem być może stroje. ! 


Kocham Cię < 33 Bosko  :) 
Jam is kolektor < 3 Nie wiem jak to inaczej opisać. Kicz, Kicz. No dobra. Coś tam uroku ma :D 
Nie za dużo tu ktoś... Tram, tarraram. Dobra. Sami opisujcie to coś :D

Można powiedzieć, że wspaniale- jednak mały minusik za wstawianie kucyka konia tak niestarannie. !

Nie będę pisać ich nicków, bo co poniektórzy mają gorsze stroje niż makijaże ; d Same darmówki ; D

Kto ma wygrać ? ^^

2 komentarze:

Paula @beautically pisze...

Ostatnia. Pierwsze trzy mi się nie podobają, wiec tylko ta się nadaje.

Roksana pisze...

A mi nie wiem czemu podoba się oczko Kolektorka. ; >