Obserwatorzy

9.4.11

Sklep Bisou, czyli stylowe ubrania.

Witajcie . Moim zadaniem,które sobie sama przydzieliłam było opisanie chyba mojego ulubionego sklepu, mianowicie BISOU . Powstał on chyba podczas mojej długiej przerwy, bo nie pamiętam go kiedy zaczynałam na Stardoll. Na początku nie doceniałam go. Kiedyś ubierałam się jak połowa Stardoll'a - kiczowato i nijako. Bez charakteru. Potem odkryłam, że kocham ten sklep. Wydał on tyle perełek ! Niektóre ubrania w nim są dość drogie bo ceny sięgają od 1 do 18 SD . Moim zdaniem czasami warto wydać więcej na coś ładnego. Można tam znaleźć ubrania od Proenza Schouler, Dolce Gabanna czy Coco Chanel. Fakt , nie zawsze ubrania w tym sklepie mi się podobają - niektóre zbyt wyraziste, za bardzo " na siłę " . Co do moich stylizacji :

1. Morski szał, czyli zwiewna spódnica, biała bluzka i cudowna torebka.
2. Szykowne Toffi, czyli elegancka bluzka, ogromny naszyjnik , skromna spódnica oraz długie skarpety.
3. Energia Gagi, rękawiczki, chanelka , szelki i czarny kostium.


Mam nadzieję, że ktoś to przeczyta i oceni ; )

3 komentarze:

Cherperry pisze...

ja też kocham ten sklep ;*

Kamila pisze...

Kocham ten sklep, jeden z moich ulubionych.

m. pisze...

Pomysłowe stroje ;3