Obserwatorzy

23.4.11

Boyfriend Style.

Witajcie. Jet dokładnie 17:12, kiedy zaczynam to pisać. Jestem ciekawa ile mi to zajmie. Święconka w kościele była, pokój posprzątany a jutro ten "wielki" dzień, który tradycyjnie minie w przeciągu chwili. Ale powróćmy do tematu. Dzisiaj chciałam się zająć jednym z najbardziej modernistycznych i ciekawych styli, które oferuje nam Stardoll, a mianowicie Boyfriend Style. Zawładnął on szafami większości użytkowniczek  i zawrócił w głowie znaczącej części fashionistek. Jedną ze specjalistek w tej dziedzinie jest np. infiore, która nie raz nam pokazała jak łatwo zostać facetem, haha.

Na zdjęcia starałam się umieścić te, które mnie w pewnym stopniu zachwyciły.
Niebieska kurtka z czarnymi rękawami HB, która ostatnio nabyłam jest wspaniałym wykończeniem do wszystkich stylizacji z tzw. "pazurem". Brązowa kamizelka, serdeczek(;>) była mega trendem jeszcze miesiąc temu, kiedy praktycznie każda z użytkowniczek miała ją na sobie. Kolejna czerwona kurtka jest rzeczy do dyskusji, ponieważ krój ma fantastyczny, choć kolor mógłby być inny, np. czarny. Lecz mimo tego pasuje do wielu stylizacji. Spodnie kowbojki a'la Fergie. Nigdy nie widziałam stylizacji z nimi, a bardzo bym chciała. Ja osobiście nigdy nie odważyłam się aby takową wykonać, choć to jest jeszcze do nadrobienia. Następne to moje ukochane ogrodniczki, w których Roksi chodziła przez ostatnie dni, póki nei zrobiła sobie rushoffej stylizacji. Berecik to też efekt mojego ogromnego szczęścia, gdyż ostatnio kupiłam go w SB za całe 2 sd, haha. Kolejna torba to bardzo trafione dzieło adminów. Weszła dopiero parę dni temu, a już wiele znanych osób miała ją na sobie, np. kaccunia. I na deser - bandana, niegdyś - rzecz nieosiągalna dla wielu osób, bo chodziła w SB po 500sd, nie dawno - darmówka, teraz ma ją każdy. Mam nadzieję, że chociaż część z Was, przeczytała tę notkę i wyrazi swojej skromne zdanie na jej temat w komentarzu ; >

1 komentarz:

Elli. pisze...

świetny artykuł, przyznam, co do bazaru, jesteś szczęściarą :)