Obserwatorzy

28.4.11

Metamorfoza waka-julia

PRZED :

Na początku zastanawiałam się czy dobrze trafiłam. Po wielu próbach okazało się, że tak. Nie wiem czy prezentację, lalkę i resztę nie objęła calliemania.
Chyba użytkowniczka chciała się pobawić w kochaną Callie. Nic nie pasuje. Jedynie torba vest, a o butach nie wspomnę. 2/10 na zachętę

PO :


Zmieniłam twój styl zupełnie. Zdjęłam kiczowate buty i resztę. Zamieniłam to
na luźny, miejski strój. Na głowę ,, wrzuciła
m " beret.
Myślę, że jest ok.


PRZED :

Tak jak wspominałam. Cała Callie.
Ohydny makijaż i zbyt świecące usta.
Punkt za wyraz twarzy. Jest oryginalny, ale oczy - yym.
3/10.


PO :
Myślę, że trochę lepiej, ale nienawidzę malować
tych oczu.

BWO.
PS. Edytowałam ten post 2 razy, ale się psuję :/:/

2 komentarze:

honia pisze...

Konto jest dlatego takie, ponieważ ktoś je ukradł.

FashionMonsters. pisze...

I zrobił się na callie. :/ Tylko jak dodawałam metkę to mi się popsuł bloger. Hmm ..