Obserwatorzy

2.4.11

Mała wiadomość

Chciałam napisać to do Agnieszki po przez GG, ale po prostu mam z GG jakiś błąd (?) Wyskakuje, że w tej chwili nie mogę się zalogować.
Otóż niestety, ale w ten weekend mnie nie będzie- przepraszam. Nie mam szans dostać praw - za to mogę zostać wyrzucona. Więc Agnieszko: Urodził mi się braciszek już kilka miesięcy temu, jednak teraz w tych ostatnich miesiącach stał się nie do zniesienia. Cały czas chcę iść do mnie- a ja oczywiście mam go pilnować.
Pewnie zauważyłaś, że z tego powodu jestem bardzo rzadko na stardoll. To, że cały czas jest on otwarty to nic nie znaczy. Ostatnio już poruszałyśmy temat odchodzenia i chyba będę musiała go powtórzyć. 
Także b. Cię przepraszam- nie mam ostatnio na nic czasu. Odnoszę wrażenie iż mój świat się zmienia.
Nie dostanę praw- ok. Może innym razem. Ale teraz nawet nie mam po co ich mieć ; << 
Podsumowanie:

Jestem pieprzoną Honoratą, która nie ma na nic czasu : < Dla takich `szacun` się nie należy. 

Brak komentarzy: