Obserwatorzy

7.4.11

Stylizacje BASIC

Witajcie , jako że dawno nie dodawałam żadnych stylizacji , dziś dodam 2 kreacje z podstawą ubraniową ze sklepu BASIC.











1. Beżowa podróż  .  Sahara , Gobi , Afryka czy Azja. Z tym mi się to kojarzy. Stonowane piaskowe kolory nadają tego klimatu. Duża torba daje wrażenie osoby, która ma tam cały swój majątek. A kapelusz chroni głowę przed słońcem.

2. Turkusowa fantazja  .  Nimfa , wróżka pokazana w bardzo modernistyczny sposób. Moc różnojakich odcieni niebieskiego na dole , i siła bieli na górze. Oczarowały mnie te buty , na pewno je sobie kupie. Pokazują całą historię morskich stworzeń , leśnych historii czy nawet boskich przygód u boku Demeter.


Mam nadzieję , że mój pomysł Wam się podoba. Który bardziej Wam się podoba ? Czekam na opinie .

2 komentarze:

honia pisze...

Jak dla mnie obie są równe siebie :)- czyli śliczne :)

Gockor pisze...

Ahh , kocham odcienie beżu , ; ) Lovciam Cię za tą stylizację ; p