Obserwatorzy

16.4.11

Zadanie dla Was !

Witajcie. Wraz z Maarti wpadłyśmy na pomysł założenia tak jakby nowego działu na blogu, gdzie będziemy opisywać dane osoby, coś w stylu Pudelka - głównie będą to gwiazdki, znane nam z blogów i innych miejsc. Ale jest jeden mały szkopuł , nie wiem jak ten dział nazwać ! Pomóżcie nam w wymyśleniu dobrej, chwytliwej nazwy. Propozycje w komentarzach ! Czekamy ; >

Edit od Maarti5:
Ogłaszam KONKURS. Osoba, która wymyśli najciekawszą moim zdaniem nazwę dostanie (jeżeli jest ss, bo ja nie jestem, więc nie mogę nikomu dać prezentów :() 30 sd. Wiem, że to nie jest dużo, ale mój stardollowy portfel na więcej nie pozwala, z resztą konkurs nie jest zbyt trudny :D

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja mam dziwne :D `Zmieszaj z błotem, albo pokiwaj z uznaniem` :D

Sylwia pisze...

Nie wiem. Totalna pusta w głowie. Podoba mi się nazwa Sandrusia-Emma: "Zmieszaj z błotem". nadaje się :)

LealAngel