Obserwatorzy

2.4.11

Parę stylizacji . ; )

Hej Kochani !
Już od dawna mam przygotowane dla Was parę stylizacji , ale zawsze sobie mówiłam , że jutro je dodam na bloga ; p Hehe ... Jak zwykle zwlekam , ale już czas .
Stylizacje są wykonywane na różnych modelkach .
Dzisiaj pozwoliłam sobie na kolory w odcieniach beżu , brązu , bieli .


Hiszpanka24

Do tej stylizacji użyłam białego podkoszulka na ramiączkach , na co nałożyłam 2 kamizelki , pod spód dałam pasek . Buty troszkę odstają od stroju , lecz nie posiadała moje modelka lepszych . ; )


Zuza_11

Aah ... 3 pary rajstop , 3 pary butów do tego bluzka , a pod nią lekką kurteczkę .



Kawa007
Zwykłą bluzkę , którą dostajemy na początku , dałam pod spód , a na nią kurteczkę . Piękne spodnie i buty , do tego śliczna torebka HB .




Jak widzicie stroje nie są zbyt skomplikowane , aby pięknie wyglądać .
Tez lubicie stroje w tych kolorach ? Ja uwielbiam . ; p ( Na ogół mi nie wychodzą . ; p )
Chcecie więcej takich stylizacji ?

2 komentarze:

Kamila pisze...

Uwielbiam w tych kolorach stylizacje.
Wszystkie stylizacje są świetne ale najbardziej podoba mi się pierwsza i druga są ciekawe.

zuza_11 pisze...

Ło, cóż za zdziwienie pojawiło się na mej twarzyczce po ujrzeniu oblicza mojej medoll w tym poście. :O c;