Obserwatorzy

23.4.11

Trendy c:

Kolejny cykl z serii trendów c:
Szorty- Krótko mówiąc dżins...
Mówi się, że podobno faceci uwielbiają dziewczyny w szortach. Osobiście lubię takie modele i uważam to za jak najbardziej słuszny trend. Na stardoll`u szortów jest dosyć wiele, ale i mężczyzn tutaj nie brak, więc warto zakupić, ale odkurzyć ze swojej pikselowej szafy porządny dżins. Moja propozycja szortów:


Balerinki-Dziewczęco i na luzie.
W życiu raczej wkładamy buty,dzięki, którym możemy przetrwać nie obawiając się o żaden ból i utarcia. Moja medoll jest raczej zwolenniczką ciężkich szpilek z 20-cm obcasem, a takich osób jak ja jest wiele. Naprawdę na naszej stronce mało jest ludzi, który noszą balerinki, ale moda na nie ciągle powraca i uważam, że warto jest spróbować. Moja propozycja balerinek:



Kolor-Zrobieni na szaro..
Kolor szary jest kolorem dosyć ponurym i eleganckim. A, że jako zbliża się lato głównym tematem są żywe barwy, które wnoszą do naszych strojów radość. Jednakże mimo iż, szary jest color`em uniwersalnym, nadal nie wychodzi z mody i o każdej porze roku, znajdzie swoich fanów. Moja propozycja koloru szarego:



Dżins-Ciemne rurki..
Nie od dziś wiadomo, że ciemne kolory optycznie wyszczuplają, a rurki tworzą idealny zestaw z balerinkami. Jak widać moda wykorzystać dwa trendy w jednym i wyglądać znakomicie. Chyba nikomu nie trzeba wspominać o podstawowych rzeczach, bo chyba każdy ma jedną parę granatowych lub czarnych rurek. Moja propozycja:


Bojówki-Ruszaj do boju..
Dla osób, którym zwyczajne dżinsy już dawno się przejadły polecam bojówki. Trend militarny to prawdziwy trend tej wiosny. Co tu dużo mówić. Stardoll ofiaruję nam tylko dwie, jeżeli oczy mnie nie mylą dosyć brzydkie pary, ale zdecydowanie zakupiłabym numer pierwszy. Moja bardzo wymuszona propozycja bojówek:


Topy- Romantycznie...
Motywy kwiatowe świetnie wyglądają na koszulkach i zwiewnych topach. Wy też poczujcie flower i bądźcie na topie. Kwiaty, kwiatki wzór modny i fajny. Ożywia sobą każdą stylizację, a i trudno mu się oprzeć. Moja propozycja topu w kwiaty:



Brak komentarzy: