Obserwatorzy

15.4.11

Mój nagłówek :))

Yeh Kochani :** 

Właśnie takim moim kuponem `ulga` zrobiłam nagłówek. Ostatnio napisałam na stardoll, że z tym kończę, bo męczy mnie robienie włosów i od stóp do głowy całej doll. Z pół roku nie zrobiłam żadnego nagłówka i ostatnio napisała mi MissSharpey116 abym zrobiła jej nagłówek (?) Nie chciałam ale zaproponowała mi dość fascynującą cenę, dlatego oczywiście się zgodziłam. I taki efekt końcowy: 

Krytyka MissSharpey116

Udały mi się włosy co nie często mi się zdarza : ) 
A tu avatarek. Troszkę gorszy ; ]] 
ODWIEDŹ MNIE

Podoba Wam się ? 

Sprzedam jeszcze dwa nagłówki w cenie 80-100 sd ! Zapraszam ;d Zgłoszenia w KG: niemozliwi. !

7 komentarzy:

Kamila pisze...

Jak sukienka byłaby dłuższa trochę to by było dużo lepiej.

Roksana pisze...

Mi się bardzo podoba , nie sądziłam, że tak dużo lepiej będą Ci wychodzić , naprawdę kapitalne .

Maarti5 pisze...

zgadzam się z kamą: ta sukienka wygląda jak bluzka...
ogólnie jest super, wyszło ci świetnie.

honia pisze...

Bo to jest bluzka

MissSharpey116 pisze...

Mi sie wydaje że wyszło świetnie . Tak wiem ze zaproponowałam sporą sumę sd bo zależało mi na wykonaniu przez CIEBIE nagłówka gdyż robisz je świetnie :D

MissSharpey116

Madziula009 pisze...

bardzo mi się podoba :D cudny jeest!

Mityoo ☂ pisze...

Cudowne o.O gdybym miała Sd to bym u cb zamówiła ^^