Obserwatorzy

22.4.11

Pod lupą: Królowa Stardolla

Kto nie zna i_am_collector? Kto? No powiedz, kto? Ta użytkowniczka jest bardziej znana niż ziemniaki na obiad! Robi satrdollową karierę, bo jest słit i ma słit bloga. A spróbujcie napisać jej coś niemiłego w Księdze Gości! Banda jej fanek będą cię z przyjemnością powiadamiać, że jesteś fu i be, bo odważyłaś się nie pochwalić jej nowego pokoju, a z przyjemnością ją zjechałaś. Natomiast do Go$$ poślą tryliardy supersłodkich wiadomości, że Królowa jest tylko jedna i najlepsza na świecie, superfajna i jakatamjeszczechcecie. Czy muszę dodawać, że tą celebrytką z koroną na głowie jest Gosia?

A teraz fanfary, oto bohaterka posta!
Ajemkolektor trzeba przyznać jedno- mimo, że mnie jej stroje i medoll się nie podoba, to apartament ma świetny. W serii postów "pod lupą" miała liczyć się szczerość, wiec piszę szczerze- podoba mi się jej słitaśny apratamencik, a co! :D
O blogu nie wspomnę, bo aż mnie zazdrość bierze, nooo. A tak serio, to blog zasłużył na popularność. Nie będę się nad nim jednak rozczulać, bo mnie próchnica dopadnie i będzie problem xD Jedna rzecz, która mnie zaskoczyła? Gosia ogłosiła wyniki konkursu na nagłówek. Dziewczyna, która wygrała- wiadomo, szczęśliwa tak bardzo, że aż skrzydeł dostała! Jednak komentarze nie były zbyt pochlebne (mnie też nagłówek się nie podobał, wolałabym ten wykonany przez Anitę), więc co zrobiła bohaterka posta? Odwołała wyniki i postanowiła stworzyć ankietę. Ja się pytam: JAK musi czuć się ta dziewczyna? JAK?
Podsumowując: Ajemkolektor jest zła, wredna i be. Nie, no! Przecież żartuję! :D Tak naprawdę stara się być miła, ale wiadomo- i tak musiała się tu znaleźć ^.-


Jadowite pozdrowienia!
I ej, ej! Traktujcie ten post z przymrużeniem oka. Przecież nie chcę jej zdetronizować, a tylko wspomnieć, że zostawiła koronę w sali tronowej ;q

Brak komentarzy: