Obserwatorzy

18.4.11

Stroje czyli trend, look i styl..

W dzisiejszym temacie zajmiemy się strojami. Tutaj mogę odetchnąć z ulgą, bo czuję się swobodnie. A więc biorę głęboki wdech i już opisuję do dokładniej. Dzisiaj chciałabym przedstawić wam 5 użytkowniczek, które nie tylko nałożyły na siebie ciuchy, ale przelały na piksele swoją osobowość i duszę. Bo tak naprawdę Stardoll, to taki mały świat, gdzie każdy może być sobą, gdzie czasami zdarzają się klony, kopie, anty-fani, ale wiemy, że jesteśmy inni, bo jesteśmy sobą. Ja w swoich strojach pokazuję siebie, bo jestem typem buntownika z niewyparzoną buzią.
Glenera- Moim zdaniem mistrzyni. Użyła mojej ulubionej czerni, za co plus. Całość jest fikuśna, buty ze skrzydełkami są oryginalne, dość śmieszne, ale fajne i pomysłowe. Uwieńczeniem całości jest fenomenalny trend czyli kruk.

xXgreenoappleXx- Kolejna wspaniała osoba. Z pewnością strój ten odzwierciedla neonowy makijaż, ale jak dla mnie jest cudownie. Suknia jest, że tak powiem wykwintna. Nie przesadzona, dobrane są odpowiednie barwy, a całość, tylko pokiwać z uznaniem.

Oeil-de-chat- Black. Inaczej niż u Glenery. Jest trochę ekstrawagancko, nakrycie głowy komponuję się z całością i sprawia, że patrzymy jeszcze raz i z pewnością możemy stwierdzić, że jeszcze kiedyś odwiedzimy to konto. Przekombinowane, dobre, myślę, że ten strój powinien dostać medal.

Daniellecraig17- Ciekawa kolorystyka. Zwraca na siebie uwagę, a ja takie rzeczy lubię i cenię. Mimo, że nie jest wcale tak skomplikowanie, przynajmniej tak mi się wydaję, wszystko robi bardzo pozytywne wrażenie, wielki ukłon w stronę autorki.

PaulinciaxD- Ta dziewczyna zadziwia mnie od dawna. Zaczyna się od kotów, myszek i innych skomplikowanych wzorów. Nie boi się ona kombinować, zakłada to co jak widać podoba się jej, szokuję, a mnie, aż otwierają się usta, bo to tutaj widzę prawdziwą oryginalność.

Który zestaw najlepszy? Co uważacie o notce?

7 komentarzy:

weronika pisze...

Huhu, tak się składa, iż wykonałam dwa z prezentowanych powyżej strojów. :>

Oeil-de-chat pisze...

Jes,ju du:3

Anonimowy pisze...

Przepraszam, bo nie wiedziałam c: Oprócz twojego, który?

PaulinciaxD pisze...

Oo, jak fajnie, dzięki, to miłe słowa. :)
Szokuję? Czyli uzyskałam zamierzaony efekt. Ale jednak, miło zobaczyć siebie na blogu i być decenianą! :D

purpernikiel8 pisze...

Głosuję na Glenerę.Oczywiście pozostałe stroje tez mi się podobaja. Ale u kochanej Glenery wszystko znakomicie współgra.Jeśli chodzi o daniellecraig17 to bardzo ale to bardzo podobają mi się buty.
A co do PaulinciaxD to dla mnie zbyt kolorowo. Ale nie widziałam poprzednich styliZacji , więc się nie wypowiadam. c;

Sylwia pisze...

Zacznę od góry ;)
Glenera- śliczny strój, ale brakuje mi czegoś na górze.. Jest troszkę za pusto.
xXgreen0appleXx- świetnie! Nie lubie tej fioletowej sukni (darmówki), ale w tej stylizacji wygląda super.
Oeil-de-chat- domyślam się, że jabłuszko tworzyło Twój strój, tak? Jest cudowny!
Daniellecraig17- fajny kolor, ładne wykonanie :)
PaulinciaxD- Zawsze mnie zadziwiasz! :D Kocham Cię. jakie wyznanie miłości..

LealAngel

weronika pisze...

Lans, lans. :>

AAA, nieważne który