Obserwatorzy

9.4.11

RIO

RIO niegdyś był ostoją kiczu na stardoll. Spotykało się tam jedne z najbrzydszych ubrań, rzadko kiedy trafiały się perełki. Na prawdę nie lubiłam tego sklepu. Ale pewnego dnia zmieniła się szata graficzna pomieszczenia, gdzie były ubrania. Razem z tą zmianą do sklepu RIO zaczęły przychodzić coraz to ładniejsze ubrania. Dziś to sklep, w którym z łatwością znaleźć można ciekawe i oryginalne ubrania. Trzeba jednak uważać- z RIO bardzo łatwo przesadzić!
Przygotowałam dla Was dwa stroje, do których wykonania użyłam tylko ubrań z owego sklepu, oto one:
 Tu wykorzystałam kolor niebieski :) Wielu osobom ta stylizacja może nie przypaść do gustu, ale ja uważam, że jest dość ciekawa. Oczywiście nie mogłoby obyć się bez tych wspaniałych szpilek na niebotycznych obcasach :D
Tutaj coś bardziej stonowanego. Czerń, złoto i mała wstawka z panterki. Wiem, że mogłam pokombinować z butami, ale odezwało się moje lenistwo.

A Wy? Lubicie ten sklep? Co sądzicie o strojach? Piszcie! ^^

2 komentarze:

Cherperry pisze...

nie za bardzo lubię ten sklep .. jeśli chodzi o stroję to 2 . :)

Kamila pisze...

Rio nie należy do moich ulubionych sklepów.