Obserwatorzy

15.4.11

Metamorfoza - Martyna.j.13

Przerywam lenistwo i dodaję nową metamorfozę . :)



PRZED :
Zacznę od poszczególnych elementów twarzy . Oczy , usta , nos jak najbardziej na tak . Tych brwi nie lubię , medoll zawsze wygląda jakby była zła , zdziwiona i nigdy niezadowolona . ; / Makijaż : tfuuu . Krzywy , niedopracowany . Gdzie są przejścia między cieniami ?
Policzki , krzywe i zbyt mocno podkreślone . Usta są wyśmienite . : ) 1 / 10 przykro mi :(












PO :
Użyłam bordowego cienia , beżowej , różowej kredki . Czarny eyeliner , tusz wydłużający . Policzki zaznaczyłam 2 pudrami . Usta są w moim ulubionym kolorze beż . Przyznam się , że to mój pierwszy makijaż wykonany w ten sposób na tych oczach , dlatego wiem , że jest trochę krzywy . : )













PRZED :
Nie wiem co tu powiedzieć , napisać , może szczerze nie podoba mi się . Nie lubię mieszania dżinsu z elegancką sukienką . Torebka nie pasuje . Buty mogą być . 4 / 10















PO :
Dziewczyno , kocham Twoją szafę ! Mimo , że jest niewielką są tam same perełki ! Z chęcią bym się nią z Tobą zamieniła . :) Ale wróćmy do stroju , wykonałam go z 3 spódnic , koszuli , 4 pasków , pięknej kokardki , 2 par butów . Niestety nie znalazłam do tego stroju pasującej torebki , więc przybliżyłam lekko torbę z zakupów . : p













Pozdrawiam . Mam nadzieję , że Ci się podoba . Zostaw komentarz .

2 komentarze:

vinitirekiss pisze...

Niestety metamorfoza mi się nie podoba :/ Każdy ma swoje zdanie, nieprawdaż ? XD

martyna.j.13

Kamila pisze...

Makijaż przed ani trochę mi się nie podoba,po dużo lepiej.
Strój przed też mi się nie podoba,po jest ładnie.