Obserwatorzy

16.4.11

Metamorfoza-zuzia991

Tak się zastanawiam czy ja także mogę robić metamorfozy? c: Ktoś mnie uświadomi? Zauważyłam, że redaktorki je robią, więc postanowiłam, że i ja nie będę gorsza. Jest to moja pierwsza metamorfoza na tym blogu, ale jakieś doświadczenie mam. Czekam na komentarze!
Przed: Z tego co zobaczyłam masz 11 lat. Jak na tak powiedzmy młody wiek, nie jest źle. W każdym bądź razie mogło być gorzej, czy też lepiej. Wyglądasz słodko, gdy twoją twarzyczkę okalają słodkie loczki o interesującym kolorze, jednakże nie przepadam za tą fryzurą. Makijaż tragiczny. Krzywy, jednokolorowy, ogólnie straszny. Jestem skłonna dać ci okrągłe ziroł, ale masz 1/10 za moją sympatię do ust i nosa.

Po: Koszmar! Brak kosmetyków, w sensie niedobrania kolorów, okrutnych szminek i oczojebnego dosłownie wszystkiego. Starałam się wyszczuplić twoją naturalnie okrągłą twarz za pomocą specjalnej fryzury, ale efektu nie widać. Masz dwa sensowne cienie, czyli brąz i fiolet. Połączyłam je ze sobą i `ułożyłam` w dosyć nietypowym ułożeniu. Nie było żadnej pasującej szminki więc musiałam kombinować, ale jestem na nie.

Przed: Kompletnie nie mój styl, co wcale nie oznacza, że mi się podoba. Dopadły mnie skojarzenia do nastolatki, która na siłę, chcę być modna i fajna. Ja osobiście takich rzeczy nie lubię. Marynarka ta jest przeznaczona do nieco luźniejszych stylizacji, przynajmniej ja stosuję ją we właśnie takich strojach. Buty, aż brak mi na nie słów.
2/10

Po: Nic. Źle pracowało mi się z twoją szafą. Kiczowate ubrania, zero perełek. Tak jak już pisałam nic. Lepiej tego nie skomentuję. Tylko dziwnie wygląda góra c: Ps. Pasuję odrobinkę do makijażu ;o

2 komentarze:

purpernikiel8 pisze...

Oh , SAndro.!
Wszytsko co tworzysz mi się podoba słońce. Chyba zamieniam się w 2Sandrusia-Emma. Buhahaha. dObrze teraz na poważnie. Makijaż hmm. I tak miałaś niezłe zadanie z tymi oczyma. c;

Anonimowy pisze...

Kotku daj spokój, ja też cię kocham c: Aj lof ju!