Obserwatorzy

22.4.11

Metamorfoza - alex201Mega

 Witajcie .
Przed: Masakra ! Fryzura fatalna, oczy koszmarne, te rzęsy z Sunny Bunny tylko dodały oliwy do ognia ..
Jedyna co mi się podoba to karnacja i usta.

1/10
 Po:

Miałaś tak mało kosmetyków, że nie miałam pojęcia co zrobić. Wyszła mi taka tancerka z Argentyny, musisz zmienić kolor brwi na pasujący do włosów, bo takowej kredki też nie posiadałaś.
 Przed:

Gdyby nie ten pasek i bandana  było by o wiele lepiej. Pasek do szerokiej bluzki ? Na dodatek wgl. nie pasujący kolorystycznie ! Buty bardzo lubię, płaszczyk też.
Z powodu, że masz mało pasujących ubrań to dam 3/10.
Po:

Po zobaczeniu twojej szafy myślałam, że spadnę z krzesła. Jakimś cudem udało mi się stworzyć czarno-czerwoną kreację, którą podkreśla prześliczna torebka. Buty są jakie są , ponieważ innych nie posiadałaś.

Mam nadzieję, że się podoba.

1 komentarz:

. pisze...

Mi się strój nie podoba, reszta ok.