Obserwatorzy

3.4.11

Bandanowa moda, czyli co użytkownicy kochają najbardziej.

Dziś chciałabym pokazać Wam kilka stylizacji z uwielbianą przez wszystkich bandaną. Kiedyś nie była nic warta, pochodziła ze sklepu RIO, gdzie kosztowała 1sd. Potem zniknęła i długo nie było o niej słychać... Aż tu nagle bum! Zwykła chustka kosztowała w bazaarze 500sd (i to, gdy kupujący miał szczęście...). Ja osobiście nie mogłam trafić na nikogo, kto chciałby mi ją sprzedać. Niedawno stardoll z nas (znów) zażartował i dał bandanę jako nagrodę w konkursie.
Mimo wszystko jest uważana za ósmy cud świata i stardollowicze chętnie robią z nią stylizacje. A oto kilka z nich:
bandana jako dodatek do stroju a la hipis.
 czerń, brąz i rdza. czego tam jeszcze brakuje? bandaaany <33
a to już moja stylizacja. co o niej myślicie? a o dziełach bysi15 i lipglosek? Piszcie w komentarzach!

1 komentarz:

Kamila pisze...

Wszystkie stylizację mi się podobają.
Ale szczególnie ostatnia.