Obserwatorzy

16.4.11

Makijaże, czyli sztuka tworzenia..

Dziękuje za to, że mimo iż napisałam zaledwie jedną notkę, dostałam kilka głosów na redaktora miesiąca, ale uważam, że jest to niesłuszne, bo inni piszą przecież więcej niż ja i przede wszystkim lepiej. Dzisiaj chciałabym się zająć makijażami. Wielu z nas, z pewnością  niektórzy, godzinami dopracowywują swoje makijaże, aby uzyskać idealny efekt. Niekiedy make-up`y nas szokują, wywołują zazdrość, bo są to prawdziwe dzieła, czy też podziw. Chciałabym pokazać wam kilka z nich, i mam nadzieję, że w komentarzu napiszecie swój wybór.
Sandrusia-Emma- Tak to ja i mój szkaradny makijaż. Pozwoliłam zamieścić tutaj siebie ze względu, że ktoś musi zająć ostatnie miejsce. Oczywiście jest wiele osób, które makijaże robią lepiej ode mnie, ale nie mogłam się oprzeć i mam nadzieję, że nie będziecie mi tego mieli za złe.
Roksetka- Ciebie zabraknąć tutaj nie mogło. Te oczy są cudowne, fantastyczne i bezapelacyjnie wyśmienite. Mi maluję się je trudno, ale tutaj, aż brak mi słów. Świetna kolorystyka, mi fance niebieskiego, bardzo się podoba.
Miss.Bou- Pierwsze co przychodzi mi na myśl to to, że jest inaczej, z deka niezwykle i oryginalnie. Lubię taką kolorystykę, tu wszystko jest równe i po prostu prawidłowe.

Gusion- Nie wiem jak wam, ale mnie się to podoba. Może na pozór nie jest to jakieś wymyślne, ale ma swój urok, coś co przyciąga uwagę.

Landrynka?- Zapomniałam nazwy tak szczerze, ale myślę, że to nic. Zostańmy przy Landrynce. Chyba panuje teraz oblężenie na te oczy i włosy, ale cóż przyznać trzeba, że wyglądają naprawdę dobrze. Makijaż ma wspaniale dobrane barwy, cienie przechodzi w cień, a pieprzyk nadaję charakteru.

Który makijaż najładniejszy? Głosujcie pod notką na ten waszym zdaniem, najlepszy c:

12 komentarzy:

Gockor pisze...

Ohh , opowiadasz , śliczny makijaż , na pewno nie masz ostatniego miejsca , mnie się on bardzo podoba i zazdroszczę Ci umiejętności , niestety moja ręka do makijaży na stardoll jest chwiejna a w realu tylko jedno oko mi dobrze wychodzi . XD Heh , wszystkie są śliczne i trudno wybrać zwycięzce . :)

Maarti5 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Śliczny? Gockor`ku kochany jam jest beztalencie, które pozwoliło by jego haniebna praca, splamiłą doskonałość i potencjał innych wielobarwnych i z pewnością bardziej malowniczych i cudownych osób, które makijaże wykonują z pasją, pełnym zaangażowaniem i czymś co nazywa się talentem, czego ja, skromna osoba, nie posiadam, więc mi tutaj nie kituj C:

Maarti5 pisze...

Sandra: nie żartuj sobie. zrobiłaś świetny makijaż! kolorystyka i kształty. wszystko jest baaardzo ładne. nie trzeba wstydzić się swojego talentu :)

Gockor pisze...

Ale ja mówię prawdę , ja nie umiem zrobić tego co Ty zrobiłaś . Czyli kształtu , zawsze wychodzi krzywy ... : (

Maarti5 pisze...

gockor: łączę się z Tobą w bólu, gdyż mam ten sam problem.

Roksana pisze...

O, nawet ja jestem . Dziękuję Ci ; > A co do S-E - moja droga, make-up naprawdę ładny ; )

Anonimowy pisze...

Ja się nie wstydzę ! :D Oczywiście dziękuje za te miłe komentarze, ale dziewczyny! Wy też jesteście świetne :D

Gockor pisze...

Dziękuję , ale uwierz nam , bardzo ładny makijaż . :) Śliczne kolory , I Love your make-up .

honeyy pisze...

LANDRYNKA12340

purpernikiel8 pisze...

Oczywiście głosuję na Sandrusia-Emma. Uwielbiam zielony kolor który idealnie współgra z naszą kochaną Sandrą. Ale ona woli czerń.;c

Anonimowy pisze...

Przestań! Dziękuje za ten cudowny głosik, który mnie och, ach i ech. No i co? c: